jueves, 14 de octubre de 2010

Seria com fer una crêpe de fuet.

Avui m'he aixecat cansat, era de matinada quan es va acabar Cançons a la vora del Pop. Documental sobre la nova escena de pop en català. Dins l'estol de grups que formen el fil conductor del film, em vaig quedar sorprès amb l'Anna Roig i L'ombre de ton chien, concretament de la cançó Corro sota la pluja. Us adjunto el videoclip de la mateixa, realitzat per Lyona. Una directora que és mereix per si mateixa unaltre entrada, doncs es la responsable de videos com te hiero mucho (historia del amante guisante).


Així doncs la meva recomanació d'avui és deixar-se portar per el nu-jazz de L'ombre de ton chien i la càlida veu d'Anna Roig.

1 comentario:

  1. Gràcies per dir el nom de l'autora del videoclip de la hº del amante gisante! M'encanta

    ResponderEliminar