miércoles, 27 de octubre de 2010

Li dec a en Santi i a les dones que s'estimen. PRELUDI.

Tinc pendent el post on explicaré el primer concert viscut desde l'obertura del blog. Love of Lesbian, gira 1999, sala Clap. Divendres m'hi posaré.

Mentrestant m'escolto els seus dos últims treballs, doncs mai m'havien cridat l'atenció. Va ser un concert a cegues i em van sorprendre gratament. Així que ara m'estic posant al dia. Us deixo un petit tasteig, dos cançons, per anar entrant en l'univers críptic i irreverent d'en Santi Balmes i els seus companys.




Pista 10 del disc "Cuentos chinos para niños del Japón"







Pista 7 del disc "1999 (o cómo generar incendios de nieve con una lupa enfocando a la luna)"


1 comentario:

  1. ei francesc!
    ami el primer dia k els vai veure en directe, tb em van sorpendre, i tenint en el cap totes les cançons coneixent les lletres, fins i tot alguna en angles dels primers discos, em van deixar una mica bocabadat, y algunes cançons k en directe ten mes magia encara per expemle per mi la de 1999, en directe em sembla k te molta potencia!

    espero que lo pasaras bien ahun que algo embutido!
    un saludo y a seguir manchando con musica!

    ResponderEliminar